مدیریت فضای مجازی

اگر میخواهید از اینستاگرام پول در بیارید این صفحه را از دست ندید.



با گسترش روز افزون شبکه های اجتماعی تعاملات اجتماعی افراد نیز تغییر یافته است. فضای مجازی بستر خوبی برای توسعه استفاده از این شبکه های اجتماعی فراهم آورده است. شبکه های اجتماعی در طی دهه گذشته با گسترش سریع ، رواج زیادی در بین کاربران پیدا کرده است و میلیون ها نفر در این شبکه ها عضویت یافته اند. این گونه شبکه ها در واقع نوعی رسانه اجتماعی هستند که شیوه جدیدی از برقراری ارتباط و اشتراک اطلاعات را در اینترنت امکان پذیر کرده اند.
شبکه ی اجتماعی چیست؟؟
شبکه های اجتماعی از مجموعه ای از شرکت کنندگان که شامل افراد و سازمان ها می شوند تشکیل شده است و تقابل هایی بین این شرکت کنندگان وجود دارد شبکه های اجتماعی مهم ترین شبکه های پیچیده ای هستند که هدفشان توصیف روابط متقابل بین گروهی از افراد فعال در این عرصه می باشد.
شبکه های اجتماعی ، شبکه هایی هستند که در شرکت ها ، بخش ها و گروه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. افرادی که در این شبکه ها هستند یکسری ارتباط هایی با هم دارند که در حین این ارتباطات ، تبادل اطلاعات به خصوص در بخش کسب و کار هم اتفاق می افتد و این اطلاعات می تواند در بازاریابی استفاده شود.
به عنوان مثال شبکه های اجتماعی در کسب و کار ها ، زمینه ایجاد تبلیغات در زمکینه بنر ها و متن های تبلیغاتی را فراهم آورده است.همچنین کاربرد در این حوزه کسب و کار به پیشرفت هایی در حوزه برندسازی رسیده است و اینک باعث ایجاد سایت هایی با کارکرد بالا به نام شبکه های برند شده اند به این صورت که مشتری با تصویر برند ارتباط برقرار می کند و می تواند محتوای مورد نیاز را به دست آورد
کاربرد شبکه های اجتماعی در بازاریابی:

ارتقای خدمات و محصولات در شبکه های اجتماعی آنلاین

مکانیزم هایی برای تعامل با مشتریان

حقیق و بررسی برای ایده هایی در رابطه با محصولات جدید

تبلیغات

حمایت از محتوای تعامل

ایجاد و نظارت بر گروه های متمرکز آنلاین



در ایران اینستاگرام و تلگرام جایگاه ویژه ای در بین تمامی شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک و اینستاگرام داشته است به گونه ای که اکثر کسب و کار های به این شبکه ها رو آوردند و تحت تاثیر بسزای این شبکه ها قرار
گرفتند و با افزایش فروش و سوددهی همراه شدند.

یکی از خدمات به سزای واحد یک به یک گروه مهندسین فراصدر مدیریت فضای مجازی (تلگرام و اینستاگرام) میباشد
که به شرح زیر میباشد:


مدیریت اینستاگرام

تدوین استراتژی بازاریابی محتوا در اینستاگرام 

 تبلیغات در اینستاگرام

  تدوین و طراحی کمپین های تبلیغاتی
 افزایش فالوور و کاهش فالویینگ

 پست گزاری متداول طبق استراتژی تعیین شده

 پست گزاری متداول طبق استراتژی تعیین شده

لایک و کامنت گذاری

ارسال دایرکت

ارائه گزارش جامع از فعالیت ربات

 

 مدیریت تلگرام

 تدوین استراتژی بازاریابی در تلگرام

انتشار پست های تبلیغاتی در کانال های معتبر

افزایش ممبر و بازدید

ارائه گزارش ماهیانه به سازمان