ارتباط با مشتری

CRMروشی جهت شناسایی مشتریان و راضی نگه داشتن و تبدیل آنها به مشتریان همیشگی است و شناخت درست و حفظ مشتریان از عوامل اثرگذار در دنیای رقابت امروز می باشد.اگر میخواهید با تاثیر به سزای آن آشنا شوید این صفحه را از دست ندهید.




روابط خوب با مشتری رمز موفقیت در کسب و کار است.
همه ی ما میدانیم در دنیای امروز مشتریان به عنوان یکی از مهمترین منابع موفقیت برای هر نوع سازمان شناخته شده است. آنچه که امروز برای سازمان ها ارزش آفرینی میکند ، ایجاد رابطه مستمر با مشتری و یا خدمات بین آن ها و مشتریان است.
مدیریت ارتباط با مشتری بر ساختن روابط بلند مدت و با ثبات که بر ارزش مشتری و شرکت می افزاید ، تمرکز می نماید. مدیریت ارتباط با مشتری استراتژی است که برای کسب آگاهی بیشتر در مورد نیازها و رفتار مشتریان و ارتباط بیشتر با آنان استفاده می شود.
CRMروشی جهت شناسایی مشتریان و راضی نگه داشتن و تبدیل آنها به مشتریان همیشگی است و شناخت درست و حفظ مشتریان از عوامل اثرگذار در دنیای رقابت امروز می باشد.


تعریف CRM :

مدیریت ارتباط با مشتری، CRM مخفف عبارت Castomer Relationship Mangment به معنی مدیریت ارتباط با مشتری می باشد.

همانطور که بیان شد یکی از ارکان مهم و اساسی هر سازمانی، مشتریان آن سازمان می باشند، حفظ و گسترش ارتباط با مشتریان جهت ترغیب آن ها برای همکاری مجدد با سازمان به یک چالش مهم برای سازمان ها تبدیل شده است.
امروزه به منظور مدیریت ارتباط با مشتری، راه ها و ابزارهایی جهت ایجاد، استقرار، گسترش و بهبود رابطه بین مشتری و سازمان و در نهایت بهبود ارتباطات تجاری و افزایش فروش وجود دارد که این امکان را به سازمان می دهد که ارتباط خود را با مشتریانش به سادگی و هرچه بهتر مدیریت کند.
یکی از بهترین ابزارهای ارتباط با مشتری نرم افزار CRM می باشد.

در واقع CRM یک نوع بانک اطلاعاتی شامل اطلاعات مربوط به مشتریان می باشد که امکان طبقه بندی مشتریان طبق نیازهای سازمان را فراهم می سازد و سازمان ها می توانند محصولات و خدمات خود را طبق نیاز مشتریان خود تطبیق دهند با استفاده از این نرم افزار ارتباط با مشتریان در کمترین زمان و بیشترین سرعت انجام می گیرد.

جهت مشاهده خدمات CRM  اینجا را کلیک کنید